Tuesday, May 18, 2010

Testimonial





Berikut Testimonial Yang Telah Kami Perolehi ..

Kawasaki ZX2 lebih bertenaga

Saya pemilik Kawasaki ZX2 250cc. Max speed yang boleh capai sebelum ini dalam gear 6 ialah 160km/hr. Setelah mengguna Carbine Formula Max speed boleh mencecah 210km/hr dalam gear 6. Satu penambahan power serta merta tanpa modifikasi enjin. Perjalanan enjin amat lancar. Saya hanya mengguna 30ml sahaja. Carbine sungguh menakjubkan. Syabas Prof. 0134260775 Samurai

Samurat - Yan Kedah

Engin hidup disangka mati

Saya pemilik MyV berusia 1 tahun. Kebetulan semasa saya keluar dari kereta saya, sebuah MyV berhenti di sisi kereta saya. Sebelum ia mematikan engin saya mengajak ia mendengar engin kereta saya. Saya bertanya samada ia mendengar engin kereta saya. Jawapannya bagaimana mau dengar kalau engin sudah dimatikan. Saya membuka bonet kereta. Terkejut besar bila didapati engin kereta saya masih hidup. Kini dia menjadi ahli aktif Carbine. Tel. saya kalau ingin keterangan .Hj Yahya 0124622569

Hj Yahya Itam - Kuala Nerang

CET-M membuat motosikal Modenas saya memecut lancar

Motosikal saya model modenas kriss keluaran pertama terasa begitu lancar memecut,lebih power dari biasa walaupun motosikal saya telah berusia bebelas tahun,bila memecut injin tidak lagi 'perit' seperti sebelum ini.. terima kasih Carbine.. lagi satu yang menarik hati saya..ianya jimat sebab minyak pelincir dapat bertahan 'SEKALI GANDA' wow! kira jimatlah tu! di samping ia memelihara injin,bagi sesiapa yang belum mencuba eloklah mencuba dari sekarang.. 'belum cuba belum tahu,bila dah mencuba anda pasti berpuas hati,saya jamin 100%... H/P 019-4744076..Fauzi Sg Petani,Kedah

Fauzi Bakar - Sg. Petani

Minyak Enjin Lama Bertambah Hayatnya

Kereta saya (waja 1.6 manual) sebenarnya kalau ikutkan dah terlebih 2000km untuk diservis, jadi Minyak enjin dah tak lancar dan kereta terasa berat ketika pemanduan. Bila saya beli minyak ni, saya tak sabar2 nak cuba, terus saya tuang tanpa servis dahulu. Sungguh tak sangka....terasa macam baru servis.... Tekan minyak berasa ringan dan saya bawa pada kelajuan 112km/j dengan RPM bawah 3000, bermakna jimatlah minyak saya.

Ahmad Sharizal Abdul Aziz - Alor Setar

Kereta Lebih Lancar Dan Berkuasa

Kereta saya CRV 2.0 mengalami perubahan ketara dari segi kelancaran dan pecutan selepas menggunakan 1 botol Carbine. Syabas QSR Marketing kerana membawakan produk bertaraf dunia!

Fauzi - Jitra

0 comments:

Post a Comment